Gastheer/gastvrouw

    De gastheer/gastvrouw op een Shell verkooppunt

    • heeft als taak om consequent en consistent de gasten zo snel mogelijk, gast- en servicegericht te helpen bij het afrekenen.
    • volgt bij de uitvoering van zijn/haar taken, de regels en richtlijnen die hiervoor zijn opgesteld.
    • is afhankelijk van het station en de te werken dienst, verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden op het station.
    • is bij calamiteiten verantwoordelijk voor het in gang zetten van het noodplan.

    De gastheer/gastvrouw rapporteert aan de stationsmanager of diens vervanger.

    Jouw verantwoordelijkheden
    ♦ Vriendelijke en snelle gastenafhandeling
    ♦ Service-gerichte houding jegens de gasten
    ♦ Verzorgd uiterlijk inclusief het dragen van de voorgeschreven Shell bedrijfskleding
    ♦ (Pro-actief) advies & verkoop autogebonden artikelen en andere shopproducten
    ♦ Zo snel mogelijke, accurate en betrouwbare kassa-afhandeling volgens de gestelde regels en richtlijnen inclusief aanbieding/afhandeling van diverse spaarsystemen en promotie-acties en het tijdig afstorten van kasgelden.
    ♦ ‘Uiterlijk’ van de shop, inclusief presentatie van de producten en promoties op basis van de gestelde regels en richtlijnen, schone planken/producten, stellingen, vloer op basis van gestelde regels en richtlijnen.
    ♦ ‘Uiterlijk’ van het servicestation, inclusief de toiletten en carwash (indien van toepassing) op basis van de gestelde regels en richtlijnen.
    ♦ Veiligheid op het verkooppunt volgens de daartoe gestelde regels en richtlijnen.
    ♦ Het bedrijfsgereed houden van de apparatuur, inclusief, indien van toepassing, openen en sluiten van het station op basis van de gestelde regels en richtlijnen.

    Jouw teamverantwoordelijkheden
    ♦ Teamprestaties zoals gemeten via bijvoorbeeld de Navigator en de Shell gapbuster (mystery motorist onderzoek).
    ♦ Consequente en consistente naleving van dienst- en schoonmaakroosters.
    ♦ Consequente en consistente naleving van operationele stationsprocedures gebaseerd op wet- en regelgeving t.a.v. Veiligheid, Gezondheid Welzijn en Milieu.
    ♦ Consequente en consistente naleving van overige operationele stationsprocedures en regels.
    ♦ Collegiale en flexibele samenwerking binnen het team.
    ♦ Signaleren van gastenbehoeften, signaleren van acties/promoties van directe concurrenten in de omgeving.